Stránky

středa 8. ledna 2014

My everyday cuteness

Věci, který dělaj můj život neskutečně kjut i přes hnusný počasí a hnusný všecko:
většinou ani nevim na co doopravdy jsou...
jsem teď docela rich
a taky nejzáhadnější konfeta z Charlie Straight
  našla jsem to v takovym obřím Albertu u mraženýho masa... nemohla jsem to tam přeci nechat!
upřímně netuším, na co je normálním lidem holografická folie... neni to ani papir...
 od číňanů za 15,- 
jsem se rozšoupla zas jednou...
 viel dank mein bro!
a já myslela, že sladší být už nemůžu
 detailek mucq


 jeeej (tím dělám ve skutečnosti šťastný i ostatní lidi, protože se můžou třpytit i oni)
 makro lolooolol

RAAAAAAAAAAAWWWWWWW Lucík

PS: ještě k nim patří můj mobil, kterej je skvěle futuristickej a vypadá trochu jako Buzz Rakeťák!
PPS: uvědomuju si, kolik věcí tady chybí... asi budu muset udělat pokračování haha
PPPS: viděli jste někdo už novýho Scherlocka?
PPPPS: proč jsou dobrý blešáky jenom dopoledne?
PPPPPS: strašně děkujem za všecky komentáře k minulýmu článku!

6 komentářů:

  1. ten parfém od Prady vypadá úžasně, musím ho někdy očuchat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný Luci!! odkud máš páasky jsou top a sháním je už 1016486315 let... ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha dekuju) jsou od cinanu za 3,- (teda ta velka za 15,-) vis kde je sekac za 29? nebo proste kdyz vides z letma takovym tim hlavnm vchodem a das se doprava, tak jeste nez skonci ten blok baraku (asi 20m jenom), tak jsou tam celkem 3 cinani, jedni jsou sami v tom baraku (tam je maj za ty 3,-) a pak jsou jeste hnedka vedle v baraku 2 - jedni nahore a druzi dole (mimochodem vsude maj moc dobry veci! :D) ale jeste mam od brachy jedny od Vagnera, ale tam uz asi budou drazsi...

      Vymazat
  3. jéé, třpytky :3
    Empty Hearse jsem už viděla, bylo to skvělé, jak jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. Jezuu, to fólii chci (i když vůbec nevím na co). A ty svoje třpytky chci taky (zpátky).

    OdpovědětVymazat