Stránky

neděle 1. prosince 2013

Buy me a miracle

Minulej týden byl dost náročnej, vtipnej, smutnej, slavnostní a vlastně i úplně normální. A v úterý jsme byly (stejně jako asi 500 dalších lidí) na Flédě na Charlie Straight. Takhle plnou jsem Flédu asi určitě ještě nezažila! Bylo to tak šíleně krásný, že jsme ani nemohly plakat.

Jo a v pátek měla Klárka prodlouženou a bylo to taky super pěkný! A vlastně je to ale docela nepodstatný... Takjo, teď je na mě Klárka naštvaná, že jsem řekla, že je to nepodstatný... Takže je to samozřejmě podstaný úplně stejně, jako třeba že jsme stály ZASE (good job karma!) úplně vepředu...
           .
kukloš a nádhera
 sessel crew
 taneční kreace
nojo
nojo n.2
jiný chalky

WE DO! Lucie a Klára

PS: Jak to, že když chcete na prodlouženou úplně jednoduchý šaty, máte pak nakonec ty nejvíc krémový, nadýchaný a zdobený?
PPS: Buď karma konečně pochopila, jak má fungovat, nebo se nám stává poslední dobu dost haluzí...
PPPS: Některý čísla jsou možná osudový!
PPPPS: Proč maj všichni šíleně neoriginální témata na stužkováky?
PPPPPS: Byl někdo na tý Flédě??

5 komentářů:

  1. Achjo, na Flédu jsem chtěla jít, ale neměla jsem čas, závidím:/

    OdpovědětVymazat
  2. Fléda byla pecka! (sessel žena mi pochválila tašku! - že děkuju...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo anicka je prava sesslí žena :D myslim, ze by byla moc rada, kdyz by vedela, ze ji takhle nekdo rika :D (jakoze fakt a bez ironie!)

      Vymazat
  3. Albertovi to zase ták sluší ♥

    OdpovědětVymazat
  4. cool photos! xx

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat