Stránky

středa 16. října 2013

sham(e)

Všichni profesoři se teď nějak zbláznili: endoplazmatické retikulum, kyselina polybetahydroximáselná, adenozintrifosfát - vážně?! A nebo jsem se zbláznila já, což se ještě uvidí. Jestli do té doby teda neumřu... 
Ale už se nemůžem dočkat, až budou podzimky)) Benátky těšte se!!

po tréninku (bez jakékoli ironie!)
??

že prej se hrbím 
nuda

RAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWW L&K

PS: laky za 10 jsou lepší než za 15!
PPS: s třpytkama jde všechno líp
PPPS: nebude ze mě chemik, ani biolog, ani fyzik, ani matematik, hm.. docela se to zužuje
PPPPS: Byli jste někdo v Benátkách na Bienále? Nebo máte s tim nějaký zkušenosti?
PPPPPS: Co si myslíte o vegetariánech (pro/proti)?

8 komentářů:

  1. ze me taky nebude matematik, fyzik ani chemik. a srdce mi to netrha. vegetariani jsou fajn! :) ale nemuzes s nimi chodit do mekáče. a kdyz mas rada chikeňák, je to tezke. :(

    OdpovědětVymazat
  2. a co teprve takový cyklopentanoperhydrofenanthren :D
    proti vegetariánům nic nemám, ale nechápu je :D

    OdpovědětVymazat
  3. Okej priznávam, že ani jedno z tých slov som neprečítala. A nie som jediný človek z ktorého nebude zo mňa síce nebude matematik ani fyzik, ale s biológiou a chémiou to ZATIAĽ vyzerá celkom slušne. Nikdy som nebola ani v Taliansku, takže ti nepoviem, ale Benátky, to znie nádherne. A čo si myslím o vegetariánoch? Nič moc, lebo žiadneho nepoznám. Ale nevadí mi to, často uvažujem, že by som skúsila byť vegetarián, ale nejem veľmi zeleninu, takže asi nič. Inak proti nim nič nemám, majú môj obdiv a sú super (myslím).

    OdpovědětVymazat
  4. Školu ani nezminuj, jsem sice doma na tydenim odpočinku, ale vidět ty slova mi trha srdce. S fyzikou, matematikou a ostatnimi předměty to mame naprosto stejne a nevim, co na mě tedy zbyte, žeby muj oblibeny dejepis? *mlati hlavou o stul* Benátky jsem nikdy neviděla, proč jsme je kruci museli objet, když jsme jeli z Italie domu? Vegetariani? Nevadi mi a chapu je, jen by mi maso občas asi chybělo.
    Jinak miluji vaš styl fotek a članku, super ! (y)

    OdpovědětVymazat
  5. Really intersessting blog! Of course I'd like to follow each other! Following you now, hope you follow back soon! xx

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  6. chemik ani nic podobného ze mě taky nebude, jen biologii celkem zvládám:D máš hrozně super sukni:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty botky jsou top!
    Jinak, ze mě taky chemik ani nic podobného nejspíš nebude.
    Jo a vegetariánka už jsem dva roky, takže jsem určitě pro!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý outfit aj fotky!:)

    ahojte, som vaša nova follow, mate skvely blog!:)

    http://mylifeisdarkparadise.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat