Stránky

středa 18. září 2013

Pigeon pleasure

Nevím, jestli jsem minule psala, že mám spoustu energie, ale každopádně už ji nemám. Už mě zas nebaví chodit do školy a jediný, co ještě psychicky zvládám, je sezení v kavárnách a nekonečný pití čaje a řešení důležitejch a taky těch míň důležitejch věcí. 
swag
ladíme haha
srandavlasy
pokruty totok
noo nádhera
bonus:
modelka

L: zara tričko, šusky pepe jeans, taška hendmejd, ostatní hm
K: všechno hm, boty nike, snapback Obey
RAAAAAAAAWWWWWWWWW LU&KLA

PS: Jsem si víc než jistá, že letos budu potřebovat doučování z fyziky!
PPS: Máte nějaký lieblings kavárny? Stereotypy nás neba a na riskování nemáme money...
PPPS: věneček nejde jíst vidličkou... vím to
PPPPS: mám teď hroznou chuť na ten věneček achjo

14 komentářů:

  1. Joo věneček se NEDÁ jíst vidličkou :D Božíí outfity -> ta bunda, ta sukně ♥ Znáte kavárnu Podnebí, u Špilasu? Jo a mám dojem, že sem vás viděla na ulici :DD haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekujem)) jo Podnebí je super :) a je dost možný, žes nás viděla :D zatím se ještě flákáme, i když pravá makačka už pomalu začíná :D

      Vymazat
  2. Tie outfity sú super ! (: veľmi sa mi páči ako si zladila farby . Inak myslím ,že už každému začína škola liezť na nervy :D hah . Ja to mám tak isto . škola ,kaviareň,škola,kaviareň :D
    a hej chválim blog :) páči sa mi :)

    OdpovědětVymazat
  3. You're beautiful! Follow you on GFC. It would be great if you follow me back :D

    http://blac-angel.blogspot.pt/

    OdpovědětVymazat
  4. super ,prispivejte o 106 miluju vase clanky :D

    OdpovědětVymazat
  5. cute look dear =) say would you like to follow each other? http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat