Stránky

neděle 28. dubna 2013

Capital

 V sobotu jsme vyrazili s Matějem (spolužák, studuje u nás na škole produktový design, kamarád atd.) 
do Prahy na výstavy(tímhle zdravím všechny z Prahy) . Nechápu, proč jsme to nezačali dělat už dřív. Je to tam jedna dobrá výstava na druhé, některý jsme teda prošvihli a na některý si zajedem třeba za měsíc. Vy o tom ještě asi nevíte, Lucka určitě jo a Matěj už taky, mám trochu problémy s orientací (:DDDD)
Takže kdybysme neměli Matějův iPad, tak se myslím podívám jen na Prahu Florenc, protože tam nás vysadil autobus.
Né, že bych v Praze ještě nikdy nebyla ale prostě se mi všechno hrozně plete.
Měli jsme  sebou skejty (cruisery),takže jsme ušetřili asi 397483740,- za metro. 
Vlastně jsme celkově strašně ušetřili na všem,protože máme ve škole takový kartičky, že studujem Střední školu umění a designu, tak nás pouštěli skoro zadarmo. 


A nakonec jsme našli vše, co jsme hledali. 

 kniha fotografií Davida LaChapelle, kdyby byl někdo bohatej a nevěděl co s penězma, tady je řešení. 
 naše dopravní prostředky 
 Výstava v DOXU (centru současného umění) 
 DOX (koncept)
 tady jde o toho pána vzadu - I LOVE VARŠAVA
vypadáme drsně 
 young architect's
Jedna z nejlepších výstav, na které jsem kdy byla. 
 Tono Stano. Výstava moje barvy. 
Fotka s názvem MOJE VLAST. 
Matěj jen dělá, že se nechce fotit, řekl ať ho vyfotím, vážně. 
 ještě jedna z young architects
Tono Stano no.2
 promítaní skrz zrcadlo v Doxu

Jaromír Novotný - Guiding Lines 
(obrazy na fotopapíře i papíře, abstrakce, pomocí překládání) 
Ta fotka je schválně neostrá! :D vážně. 

RAWWWWW (s pražským přízvukem) Klárá 

P.S. : škoda, že se ve spoustě galerií nedalo fotit. A druhou půlku fotek mám na analogu.
PP.S : v Praze je venku všechno počůraný.
PPP.S : Co mám dát Lucce k narozkám? 
PPPP.S : proč zase začíná být škaredě?
PPPPP.S : když si dáváte do baťohu půlku kebabu, nezapomeňte ho zavčas vyndat. 
PPPPPP.S: zítra vyhlášení givaway))

4 komentáře:

  1. Vyřiď Matějovi, že má hezký brejle. A boty. :D

    OdpovědětVymazat
  2. V Doxu mívají suprový výstavy:) miluju to tam!

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý výstavy :) Já to mám do Prahy kousek a jezdím tam pravidelně, ale na výstavy skoro nikdy.. asi to změním :D Inspirovala si mě.

    OdpovědětVymazat
  4. máte asi dost zajímavý život..výstavy a tak..vypadáte přesně jako lidi, se kterýma se chci bavit! :D :))

    OdpovědětVymazat