Stránky

sobota 9. března 2013

Morning faces

Určitě taky máte alespoň jednu takovou kamarádku, pro kterou by jste skočili do ohně nebo třeba vstali v sedm ráno (podotýkám, že už týden ležím doma se zánětem průdušnic) abyste ji vyfotili, protože jí to sluší. 
Takže jsem ráno sbalila foťák a vybrali jsme to nejvíc hnusný místo, co bylo nejblíž Lucčiné školy, kde se dalo aspoň něco trochu vyfotit. Ale není to žádná sláva, stejně moc lidí nesleduje pozadí. 
Je sranda sledovat Lucku, jak každých pět minut ,,rychle utíká'' v creeperskách, protože jde někdo ze školy.
Pak jsem jela na kontrolu k doktorce kde mi po týdnu někdo řekl, co mi teda vlastně je. A to byla chyba, fakt jsem to nechtěla vědět! Zkazilo mi to víkend, víkend s Luckou. Takže opět ležím nebo uklízím skříň, kde nacházím věci který sem hledala asi půl roku a věci, který chci prodat ( musíte si myslet, že jsem šíleně nudnej člověk,shit) Ať už je zase hezky a já jsem zdravá, příští víkend je tolik akcí, že skoro ani nevím jestli to stihnem.
Doufám, že si užíváte tenhle víkend o něco líp) 


tady je pár fotek mojí čičinky : 

culíček


 moje oblíbená
morning face
























dobrá rada

Gate t-shirt // H&M sweater // handmade skirt // tights ?? // Pepe Jeans shoes

p.s : nový glee mě moc nepotěšilo, písničky byly fajn a byly tam vtipný scény ale celkově to byl jeden z nudnějších dílů...
pp.s : koukněte na film Dark Shadows, věřím Johnymu Deppovi každou roli
ppp.s : grepovej fresh džus je hořkej jen po prvním napití
pppp.s : březnová písnička (vyšla přesně před rokem)
RAWWW Klára

13 komentářů:

  1. Ty fotky jsou pěkné, moc se mi líbí tento jednoduchý a stylový outfit!
    Ivet

    OdpovědětVymazat
  2. Jako dost super kočičí tričko a Temné stíny jsou pecka divný film :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty creepers jsou boží!! Outfit je nádehrný móc sluší;)

    OdpovědětVymazat
  4. mas super triko!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jee to triko je uzasny,kolik stalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky )) ja ho mám za 39 z votocvohoz od jedné milé slečny ) ale původně je z Gatu za nevimkolik :D

      Vymazat
  6. boží sukně!:) a creepers samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
  7. Máš fotogenickou kamarádku! A kamarádka má taky stejné tričko, jako jsem si chtěla koupit:))
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc ti to sluší! To tričko je super! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Handmade skirt? Páni, ta tvoje kamarádka je šikovná! :D A moc jí to sluší, parádní fotky, prostě skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. handmade by her mum, ale stejně je šikovná )) díky moc za pochvaly

      Vymazat
  10. za prvé super creepers Lucko! :D (už vím jak se jmenujou Klári :D) ... za 2. super fotky! :)a za 3. jste hrozně rotomilý!!! :)

    OdpovědětVymazat