Stránky

pondělí 4. března 2013

Mixture #03

Rozhodla jsem se nebýt naštvaná na to, že jsem nemocná ale trochu toho využít. Sice když se pohnu tak mě začne bolet hlava a když něco jím tak mám problém to spolknout ale ono to časem půjde. Je to totiž celý o karmě, když chci být nemocná tak prostě né, musím sedět ve škole a když tam jít chci, tak šup a mám horečky! Takže budu doma kreslit, spát, dívat se na super filmy, spát, číst si, spát, pít, spát, jíst, spát, fotit, spát. 
 Myslím si, že každý z nás má nějaký to oblečení, který  nosí vždycky když je nemocnej, takovýto nejpohodlnější, šupácký a prostě nejlepší. Tohle je to moje, svetr aka po babičce kterých mám menší sbírku a kraťásky TCM. 
 Budu se o sebe starat, uvařila jsem si cannelloni se zeleninou, sušenýma rajčatama a parmezánem.


 Naučila jsem se pít nechutný čaje a zjistila jsem že nejsou tak nechutný.
 A dostala jsem italskej nesquik)
 A taky jahůdky.
Dýňovej olej- oujé.

Poraďte mi prosím nějaký dobrý filmy a seriály, knížky a alba do IPodu)
Dík moc.
RAWWW KLÁRA

p.s. - když berete kapky proti kašli vyhněte se jízdě na motorce (píšou to na obalu)
pps. - přijeďte mě navštívit někdo!

5 komentářů:

  1. Krásné fotky :)
    ráda bych tě pozvala na mou giveaway :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky nemocná a musím se přiznat že zrovna dneska mám na sobě jenom obyčejný tátovo tričko a je mi fakt zle!! Jo a ještě něco: jsi móc hezká ikdyž jsi nemocník;)

    OdpovědětVymazat
  3. earl grey je nejlepší! pche! :D
    a ten svetr je bezva!

    OdpovědětVymazat