Stránky

pátek 22. února 2013

Really dangerous

Achjo!
 Už to vypadalo, že bude jaro, a pak zas začne sněžit, klasika. Začínám pomalu, ale jistě nenávidět zimu. Teda pokud nemluvíme o snowbordování, lyžování a podobnejch věcech... To mi připomíná: příští týden jede Klárka na lyžák, takže tady budu sama... To prostě není fér. Oni se jedou flákat a my příští týden píšem milion testů. (Ale blog snad stíhat budu) Jsem vážně jediná, kdo toho má tolik?
 Už mám fakt dlouhý vlasy!)Měla bych s tim něco začít dělat...
Nemůžu si pomoct, ale přijde mě, že tady Klárka vypadá, jako kdyby...ehm...právě vykonávala potřebu. Promiň. (heej Lucko byla mně zima)




namakaný nohy z trenálu...26 koleček vážně díky Radomíre (tj. trenér)
#blueeyes #hipster
trochu rozmazaná... hlavní fotograf je Klárka no..

Lucka: sweater - H&M // t-shirt - H&M // skirt - homemade by my mum)) // tights - ?? // knee socks - H&M // coat - C&A // headband - Lindex // shoes - Reno (kolik toho mám na sobě??)
Klárka: top - H&M // sweatshirt - Indie Labels // shorts - H&M // tights - H&M // bag - H&M // shoes - Vans

Přežijte ty horší týdny ve škole a hlavně zimu!
raaaaaaaaaaaawwwwww Lucka&Klárka

ps: na Špilasu jsou vážně podivný existence!
pps: 3 týdný bez Glee? #killmenow
ppps: v hudebce byl Lucce přidělěn referát na Davida Bowieho!
pppps: no dobře... možná si ho trochu vynutila...
pppppss: no dobře... možná trochu víc..

3 komentáře:

  1. ste hrozně rozkošný a ve škole toho mam taky šileně moc! fuj fuj

    OdpovědětVymazat
  2. Jen prosímtě s těma tvýma krásnýma dlouhýma vlasama nic nedělej! :D A úžasný outfit, takovéhle retro/vintage se mi líbí;))

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat