Stránky

sobota 9. února 2013

Mixture #02

KONEČNĚ!! Konečně jarňáky!!! Myslela jsem, že už to nepřežiju. Včera jsem chtěla vstát ráno dřív, abych koukla na nový glee a prostě jsem to nedokázala. A to se mi v tomhle případě nestává. 

To mi připomíná: NOVÝ GLEE!!! Oproti tomu minulýmu asi nebylo tak dobrý, ale celkem ušlo. Hlavně miluju Blainovo Don't stop me now. A konečně někdo něco udělal s tou namyšlenou Rachel. A taky mi přijde super ten Femma polibek! Budou to dobrý komplikace (snad). Každopádně dalšího dílu se už strašně moc nemůžu dočkat. Klaine totiž maj být spolu!!! 
Klárka dneska už odjela na hory. My letos s nima nejedem, takže odjíždíme až ve středu na Dolní Moravu. A zrovna tam bude mít trénink Šárka (závodně lyžuje, takže se jí budu smát). Ale vracíme se až v neděli, což je průšvih, protože v neděli má Chord narozeniny. Chtěli jsme s Klárkou v neděli brzo ráno "něco" vytvořit, ale my se vracíme až odpoledne. Tak "to" asi uděláme až dodatečně v pondělí (ono to stejně bude tak trochu vycházet kvůli časovýmu posunu...). Takže se všichni běžte podívat v podělí na čáru!!!
jím teď zdravě
a taky sem si vytvořila úplně hustej posilo-hubnoucí plán
každej den posilovat -> budu tlustá, ale budu mít buchty -> na jaře budu držet takovou divnou dietu (týden piješ jenom javorovej sirup a kajanskej pepř a ještě ňáký věci)-> a zbydou mi jenom ty buchty
JSEM PROSTĚ GENIUS!

Užijte si prázdniny a taky obdivujte můj smysl pro vymýšlení geniálních hubnoucích plánů (zdůrazňuju pouze vymýšlení, ne jejich plnění...).
raaawwww Lucka
ps: hezký světlo (irony)
pps: máte taky nějakej posilovací plán?

Žádné komentáře:

Okomentovat