Stránky

sobota 5. ledna 2013

Shopping for Hobits

Právě jsem přišla domů po náročném dni, stráveném mezi nápisy SALE. Všude visí ty trika s nápisem "sale" a vy si je stejně nemůžete koupit!!! Tak sem si pořídila aspoň jedno tričko a šatky (oboje H&M, takže jsem konečně uplatnila svoji poukázku :)). Během pár dnů dodáme foto (hlavně šatků...mám z nich fakt radost DDD). Ale co se ještě těch šatů týče, tak jsem měla vážně štěstí. Stály totiž původně 800 a nebyla na nich visačka se slevou. Dlouho jsem se rozhodovala, jestli si je mám koupit a nakonec si teda řekla, že jo. No a dojdu k pokladně a ta prodavačka prej: "No tak to máme 150 korun..." Takže vážně bezva!!! :D Já se prostě těch peněz na té poukázce nezbavím!! :DDDDD

ps: Hobita fakt doporučuju!
pps: Celej den mi zní v hlavě tahle písnička (i když málem umřel Thorin DD)

rawwwwwwwwwww Lucka )

3 komentáře: