Stránky

neděle 6. ledna 2013

10 things i hate about you

Myslela jsem, že už dneska nic psát nebudu, ale vážně se to nedá vydržet. Na Primě totiž dávají "10 důvodů proč tě nenávidím". Doufám, že se všichni koukáte. Já rozhodně! 
Přesto, že jsem ten film viděla už alespoň 100krát (a věřte mi, nepřeháním :D), pořád mě hrozně baví. Nebudu tvrdit, že za to z velké části nemůže Heath Ledger (představitel hlavního hrdiny), kterej je naprosto dokonalej!!! Později mu určitě ještě věnujem zvláštní článek. Nonic končí reklamy, takže, pokud jste tak ještě neudělali, pustě si honem Primu ;)).
miluju to!!! <333333333

ps: do komentů můžete dávat i roztomilý obrázky Heatha ;) (jiný ani nejsou <3)
rawww Lucka ))

4 komentáře:

  1. Heath byl nejvíce božínkatej herec! R.I.P. ...:'(

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju ho! I ten film! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. http://antoniopo.files.wordpress.com/2009/06/328993_heath_ledger_01.jpg Tuhle fotku mám i v mobilu :) so cute! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééé, tu si musím taky stáhnout! :) <3

      Vymazat